Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:onlineszamla:mukodes

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalonElőző változat
Következő változat
Előző változat
Következő változatKövetkező változat mindkét oldalon
evir:onlineszamla:mukodes [2018/07/03 08:54] royalevir:onlineszamla:mukodes [2018/07/03 22:02] royal
Sor 57: Sor 57:
 A folyamat állapotok után zárójelben szerepel egy szám, ami az abban az állapotban levő számlák számát jelenti. Az állapotok a következők lehetnek: A folyamat állapotok után zárójelben szerepel egy szám, ami az abban az állapotban levő számlák számát jelenti. Az állapotok a következők lehetnek:
   * **SENT**: A számla elküldött állapotban van. Azaz a rendszerből a NAV-hoz már átkerült, feldolgozásra vár. Nincs vele tennivaló, csak információként jelenik meg,   * **SENT**: A számla elküldött állapotban van. Azaz a rendszerből a NAV-hoz már átkerült, feldolgozásra vár. Nincs vele tennivaló, csak információként jelenik meg,
 +  * **RETRY**: A számla beküldése nem sikerült, ismételt beküldésre vár
   * **ERROR**:Hibás számlák, amelyek törődést igényelnek   * **ERROR**:Hibás számlák, amelyek törődést igényelnek
   * **OK**: A NAV feldolgozás hiba nélkül megtörtént (ez az állapot NEM jelenik meg a portálon)   * **OK**: A NAV feldolgozás hiba nélkül megtörtént (ez az állapot NEM jelenik meg a portálon)
Sor 96: Sor 97:
 Ezeknél a felhasználó döntésére van bízva, hogy mit csinál a számlával, de a rendszernek kötelessége, hogy jelezze a problémát egészen addig, ameddig az meg nem oldódik. Ha a felhasználó kattint a ''Tudomásul vétel'' linken, akkor azzal a rendszer számára jelzi, hogy a probléma eljutott hozzá, megértette, és megoldotta (pl. számla helyesbítéssel), vagy nem kíván foglalkozni a jelzéssel, mert az nem valós vagy fontos probléma. A tudomásul vétel után a rendszer nem fog többet figyelmeztetni. Ezeknél a felhasználó döntésére van bízva, hogy mit csinál a számlával, de a rendszernek kötelessége, hogy jelezze a problémát egészen addig, ameddig az meg nem oldódik. Ha a felhasználó kattint a ''Tudomásul vétel'' linken, akkor azzal a rendszer számára jelzi, hogy a probléma eljutott hozzá, megértette, és megoldotta (pl. számla helyesbítéssel), vagy nem kíván foglalkozni a jelzéssel, mert az nem valós vagy fontos probléma. A tudomásul vétel után a rendszer nem fog többet figyelmeztetni.
  
 +
 +Kapcsolódó oldalak:
 +  * [[evir:onlineszamla:indulas|Online Számla indulás]]
 +  * [[evir:onlineszamla:valtozasok|Online Számla változások]]
evir/onlineszamla/mukodes.txt · Utolsó módosítás: 2020/09/03 12:20 szerkesztette: era