Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:tms:public_beallitas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

evir:tms:public_beallitas [2020/04/29 13:37] (aktuális)
royal létrehozva
Sor 1: Sor 1:
 +===== TMS Public beállítás =====
 +
 +Az eVIR rendszer TMS feladatkezelőjének ügyfél általi kezeléséhez a következő beállítások szükségesek:
 +  * Telepíteni kell a public_web modult
 +  * Az üzemeltetőnek be kell állítani a setup.pm-ben a hozzáférési jogosultságokat. Normál esetben ezek:<code>create  => 'everybody OR creator',
 +read    => 'everybody OR client',
 +mail    =>"intezo OR client",
 +comment =>"everybody",
 +modify  =>"everybody",
 +client => "client",
 +
 +Valamint:
 +webshop_file_cgi=>'public.cgi',
 +</code>
 +  * A ''Rendszer->Beállítások->Beállítások'' részen a ''Új taszk létrehozásánál alapértelmezett munkacsoport'' beállításánál kiválasztani, hogy melyik legyen az a munkacsoport, akinek létre tud hozni feladatot az ügyfél
 +  * A ''Public web->Beállítás->Public web felület'' menüben a kinézettel kapcsolatos beállításokat megcsinálni (logo, stb.), Legalább az ''Uj ticket'', ''Ticket lista'' és ''Login oldal'' elemeket be kell tenni valamelyik részbe.
 +
 +A rendszer ezen felülete ezután elérhető ugyan azon a címen, mint a rendszer, csak az URL végén az ''index.cgi''-t kell lecserélni ''public.cgi''-re.
 +Hozzáférés engedélyezése ügyfélnek:
 +  * ''Public web->Felhasználók->Új felhasználó'' menüben kell létrehozni a fiókot. Ami fontos:
 +    * Értelemszerűen a név, email, jelszavas mezők kitöltése
 +    * Legyen kipipálva a ''Megerősítve''
 +    * Legyen kipipálva a #p01 és #t01 jogosultság
 +    * Legyen partner hozzárendelve a fiókhoz
 +
 +Ezt követően a felhasználóhoz rendelt céghez tartozó taszkokat láthatja a felületen.
  
evir/tms/public_beallitas.txt · Utolsó módosítás: 2020/04/29 13:37 szerkesztette: royal