Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


nav_bejelentes_felhos

Az online számlázó rendszer használatának megkezdését a NAV-hoz be kell jelenteni. Ezt a bejelentést az használat megkezdésétől (azaz az első számla kiállítását követő) 30 napon belül kell megtenni elektronikus úton, az ÁNYK programon keresztül. Ezt jellemzően a cég könyvelője szokta megtenni, amihez a következő adatok szükségesek:

eVIR, mint online számlázó rendszer

Havi vagy éves díj fizetése mellett, kizárólag Interneten keresztül, a BC.HU Kft. szerveréről igénybe vett számlázási szolgáltatás esetén a következő módon kell kitölteni a SZAMLAZO-01 nyomtatvány (C) blokkját:

  • Saját fejlesztésű rendszer: N
  • Rendszer neve: eVIR Vállalatirányítási Információs Rendszer
  • Elérhetősége: a rendszer URL címe, pl.: https://evir.hu/cegnev
  • Online számlázási szolgáltatást nyújtó neve: BC.HU Kft.
  • Adószáma: 23882991-2-42
  • Online számlázórendszer igénybevételének kezdete: az első szigorú számadású bizonylat (számla) dátuma

Minta: szamlazo_evir_online_bc.pdf

Ha nem a felhőből szolgáltatott előfizetéses rendszerű eVIR, hanem az ügyfél szerverére telepített egyedi vállalatirányítási rendszer került bevezetésre, akkor annak a bejelentése nem így történik, ahhoz információ a NAV bejelentés oldalon található!

Ha saját maga szeretné a bejelentést elvégezni, akkor ahhoz a következő részekre van szükség:

Készült egy rövid videó is ezeknek a komponenseknek a telepítéséről és a bejelentés elvégzéséről, amely megtekinthető itt: Számlázó NAV bejelentés

nav_bejelentes_felhos.txt · Utolsó módosítás: 2020/03/12 11:41 szerkesztette: royal