Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


support

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

support [2018/10/03 13:41] (aktuális)
royal létrehozva
Sor 1: Sor 1:
 +===== Támogatás =====
 +
 +Az eVIR rendszer használatához magyar nyelvű támogatást biztosítunk előfizetőink részére. A támogatás munkanapokon,​ munkaidőben vehető igénybe. Elsődleges kommunikációs csatorna az email, ezért a megkereséseket elsősorban az evir@bc.hu címen várjuk. ​
 +
 +A beérkezett emailek feldolgozása folyamatosan történik, legkésőbb 72 órán belül mindenféleképpen válaszolunk rá, de a jellemző válaszidő munkaidőben kevesebb, mint 1 óra.
 +
 +Különleges esetekben telefonon is elérhető a támogatás a +36-20-220-4000 telefonszámon.
 +
 +Telefonon bejelentve vagy kérve nem végzünk el semmilyen módosítást,​ javítást, telepítést,​ stb. ezeket mindenféleképpen írásban az evir@bc.hu címre kell küldeni. ​
 +
  
support.txt · Utolsó módosítás: 2018/10/03 13:41 szerkesztette: royal