===== Folyamat állapotok ===== A folyamat állapotok után zárójelben szerepel egy szám, ami az abban az állapotban levő számlák számát jelenti. Az állapotok a következők lehetnek: * **SENT**: A számla elküldött állapotban van. Azaz a rendszerből a NAV-hoz már átkerült, feldolgozásra vár. Nincs vele tennivaló, csak információként jelenik meg, * **RETRY**: A számla beküldése nem sikerült, ismételt beküldésre vár * **ERROR**:Hibás számlák, amelyek törődést igényelnek * **OK**: A NAV feldolgozás hiba nélkül megtörtént (ez az állapot NEM jelenik meg a portálon) Természetesen nem kell állandóan a portált böngészni. Amikor a rendszer rendellenességet tapasztal, felhasználói beavatkozásra vagy tudomásulvételre van szükség, akkor a beavatkozásra jogosult felhasználók számára rendszerüzenetként jelzi ezt, pl: {{ :evir:onlineszamla:portal_uzenetek.png?nolink |}}. Kapcsolódó oldalak: * [[evir:onlineszamla:onlineszamla_portal|Online számla portál]] * [[evir:onlineszamla:onlineszamla_statusz_adatai|Online számla státusz adatai]] * [[evir:onlineszamla:indulas|Indulás]] * [[evir:onlineszamla:indulas2.0|Indulás 2.0]] * [[evir:onlineszamla:indulas3.0|Indulás 3.0]] * [[evir:onlineszamla:mukodes|Működés]] * [[evir:onlineszamla:hibakezeles|Hibakezelés]] * [[evir:onlineszamla:hibauzenetek|Hibaüzenetek]] * [[evir:szamlazas:szamla|Számlázás]] * [[evir:alapok:altalanos_hibakezeles|Általános hibakezelés]] * [[evir-faq:onlineszamla_tudomasul_vetel_vs_statusz_lekerdezes|Online számla státusz lekérdezés vs. tudomásulvétel]]