Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:szamlazas:szamla

Számla

A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet számlát készíteni.

A bizonylat készítésről általánosságban ezen az oldalon olvashat:

A normál, legegyszerűbb számla készítésének lépései:

  1. Számla készítés elindítása a Számlázás
  2. Számla készítése menüpontra kattintva.
  3. Email értesítő A partner kiválasztása után jelenik meg a mező!
    1. Dátum (Nem módosítható, a rendszer állítja be)
    2. Fizetési mód kiválasztása
    3. Fizetési határidő (a fizetési módnak megfelelően)
    4. Teljesítés dátuma
    5. Árkategória kiválasztása
    6. Bizonylatkép: A PDF sablonok közé rögzített számlaképek közül lehet választani.
      A rendszerbeállításokban beállítható az egyedi számlakép használata.
  4. Tételek hozzáadásának ismétlése egészen addig, ameddig az összes kívánt tétel szerepel a bizonylaton.
    • | Engedmény végösszegből | gombbal a speciális szolgáltatásként rögzített számla végösszegét százalékosan módosító szolgáltatásokat adhatjuk a tételekhez.
  5. | Felvesz | gombra kattintva elkészül a számla, amelynek első számú eredeti példánya a beállításoktól függően vagy e-mailben kerül elküldésre a partner e-mail címére, vagy a beállításokban meghatározott mennyiségű példányokat (eredeti + másolatok) tartalmazó PDF kerül generálásra, melyet a böngésző jelenít meg.

Az elkészült számla példányokat ki kell nyomtatni, majd a cég ügyviteli folyamatai szerint kezelni!
A hatályos szabályozás szerint az elkészült, kinyomtatott számlákat nem kötelező aláírással és/vagy pecséttel ellátni, nincs olyan törvény vagy jogszabály, ami előírná ezek kötelező használatát.






Kapcsolódó oldalak:

evir/szamlazas/szamla.txt · Utolsó módosítás: 2024/04/11 13:47 szerkesztette: era