===== TMS Public beállítás ===== Az eVIR rendszer [[evir:tms:tms|TMS feladatkezelő]]jének ügyfél általi kezeléséhez a következő beállítások szükségesek: * Telepíteni kell a public_web modult * Az üzemeltetőnek be kell állítani a setup.pm-ben a hozzáférési jogosultságokat. Normál esetben ezek:create => 'everybody OR creator', read => 'everybody OR client', mail =>"intezo OR client", comment =>"everybody", modify =>"everybody", client => "client", Valamint: webshop_file_cgi=>'public.cgi', * A ''Rendszer->Beállítások->Beállítások'' részen a ''Új taszk létrehozásánál alapértelmezett munkacsoport'' beállításánál kiválasztani, hogy melyik legyen az a munkacsoport, akinek létre tud hozni feladatot az ügyfél * A ''Public web->Beállítás->Public web felület'' menüben a kinézettel kapcsolatos beállításokat megcsinálni (logo, stb.), Legalább az ''Uj ticket'', ''Ticket lista'' és ''Login oldal'' elemeket be kell tenni valamelyik részbe. A rendszer ezen felülete ezután elérhető ugyan azon a címen, mint a rendszer, csak az URL végén az ''index.cgi''-t kell lecserélni ''public.cgi''-re. Hozzáférés engedélyezése ügyfélnek: * ''Public web->Felhasználók->Új felhasználó'' menüben kell létrehozni a fiókot. Ami fontos: * Értelemszerűen a név, email, jelszavas mezők kitöltése * Legyen kipipálva a ''Megerősítve'' * Legyen kipipálva a #p01 és #t01 jogosultság * Legyen partner hozzárendelve a fiókhoz Ezt követően a felhasználóhoz rendelt céghez tartozó taszkokat láthatja a felületen.