Ez a dokumentum egy előző változata!
WooCommerce
Termék adatok
Készlet
eVIR: „Nem látszik a webshopban”
eVIR: „Végtelen mennyiség”
manage_stock → „false”
stock_status → „instock”
eVIR: „Rendelhető”
eVIR: „Kifutó”
manage_stock → „true”
stock_status → „instock” ha van raktáron. Ha nincs, akkor a termék láthatóságát kell kikapcsolni
stock_quantity → a raktáron levő mennyiség
backorders → „no”
eVIR: „Csak készleten levő”
manage_stock → „true”
stock_status → „instock” vagy „outofstock” attól függően, hogy van-e készleten
stock_quantity → a raktáron levő mennyiség
backorders → „no”
eVIR: „Mennyiség mutatása”
Termék tulajdonságok
Termék kategóriák
Termék képek
Nem a WooCommerce, hanem a Wordpress mediatár tartalmazza a képeket. A feltöltéséhez wordpress felhasználó szükséges.
-
WP mezők:
title → a kép neve
description → a kép neve
alt_text → a kép neve
Woo mezők:
id →
date_created →
-
name → megegyezik a wp.title-vel → a kép neve, ami a cikk megnevezése
alt → megegyezik a wp.alt_text-el → a cikk megnevezése
Ugyan ide ugyan ilyen módon kell feltölteni a termékhez rendelt dokumentumokat is, csak ott értelemszerűen nem képekről van szó
Adatoknak a kategorizálása
Az adatokat kategóriákba lehet sorolni:
alapadatok:
készletkezelés
ár mezők:
kategória
tulajdonságok
képek
dokumentumok
Minden egyes kategóriának kell lennie:
műveleteknek, amelyeket a felületről el kell tudni érni, valamint biztosítani kell az időzített futtathatóságot. Ez egyelőre cron-ból hívott tokenes lekérés lesz, de a jövőben változik.
Feltöltés
A feltöltés célja kettős:
A rendszer indulásakor feltölteni az eVIR-ből a webshopba az adatokat
Az üzemeltetés során bármikor „alaphelyzetbe” hozni az adatokat, azaz a webshopban történt elállítgatásokat helyrehozni, visszaállítani abba az állapotba, amiről az eVIR tud. Feltöltés esetén NEM vizsgálunk semmit, nem függ semmitől semmi, egyszerűen fel kell tölteni az adatokat a webshopba. Ha szükséges az ütközés miatt, akkor lehet előtte törölni, vagy bármit csinálni, de akkor is feltétel nélkül az eVIR-ben levő állapotra kell beállnia minden mező minden értékének. Ez a művelet jellemzően egyszer vagy nagyon ritkán (hetente, havonta?) fog lefutni. Nem az a lényeg, hogy mennyi idő alatt fut le, hanem hogy lefusson és erről visszajelzés érkezzen.
Szinkronizálás
A szinkronizálás célja az utolsó szinkronizálás óta változott adatok gyors felküldése a shopba. Ezek a műveletek akár pár percenként is lefuthatnak, ezért kritikus a leggyorsabb futásra és a legkevesebb erőforrás használatra való optimalizálás.
alapadatok esetében a cikk modify_date-je alapján lehet
készlet esetén az eVIR belső auditja alapján érintett termékeknél
árak esetén is a modify_date esetén
Előfordulhat, hogy mondjuk napi időzítéssel (de külön-külön) mehetnek a képek és dokumentumok, cikk kategóriák szinkronizálása is. Ebben az esetben nem lesz gyors, mivel csak összehasonlítás alapon lehet megcsinálni, azaz le kell tölteni a teljes listát Woo-ból, összehasonlítani az eVIR-ben levővel, és csak a változásokat feltölteni.
Több WooCommerce shop támogatása
Távlati terv lett volna, de akkor hozzuk előre: több webshop (benne akár több woocommerce) támogatása. Ez azt jelenti, hogy multiplicitást kell adni azoknak a mezőknek, amelyek shoponként különbözőek lehetnek:
A jelenlegi beállítások akár madahatnak is a helyükön és azok dedikáltan az eVIR saját webshopjára vonatkozzanak, és ezek az extrák legyenek külön feltüntetve, külön állítgathatóan.