Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


szamla_email

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

szamla_email [2015/02/23 21:23]
royal létrehozva
szamla_email [2017/04/24 13:34] (aktuális)
royal
Sor 4: Sor 4:
 ==== Beállítás ==== ==== Beállítás ====
 A rendszer lehetőséget biztosít a számlák (és szinte bármilyen másik bizonylat) e-mailben történő automatizált kiküldésére. Ehhez a funkcionalitáshoz szükség van néhány beállításra,​ amelyek a következők:​ A rendszer lehetőséget biztosít a számlák (és szinte bármilyen másik bizonylat) e-mailben történő automatizált kiküldésére. Ehhez a funkcionalitáshoz szükség van néhány beállításra,​ amelyek a következők:​
-  * ''​Törzsadatok -> Pénzügyi -> Email -> Email sablon''​ menüpontban létre kell hozni azt az e-mail sablont, amit küldetni szeretnénk a rendszerből. Ki kell pipálni azokat a bizonylat típusokat, amelyekhez ez a sablon használható lesz. Ha nem csak értesítő levelet kell küldeni, hanem magát a számlát is mellékletként szeretnénk elküldeni, akkor ki kell jelölni a ''​Csatolt pdf''​ lehetőséget is. +  * ''​Törzsadatok -> Pénzügyi -> Email -> Email sablon''​ menüpontban létre kell hozni azt az e-mail sablont, amit küldetni szeretnénk a rendszerből. Ki kell pipálni azokat a bizonylat típusokat, amelyekhez ez a sablon használható lesz. Ha nem csak értesítő levelet kell küldeni, hanem magát a számlát is mellékletként szeretnénk elküldeni, akkor ki kell jelölni a ''​Csatolt pdf''​ lehetőséget is. {{ :​szamla_email_sablon.png?​nolink |}} 
-  * ''​Törzsadatok -> Pénzügyi -> Email értesítő -> Beállítás''​ menüpontban először ki kell választani a bizonylat típusát, majd a következő lépesben megadni a paramétereket:​+  * ''​Törzsadatok -> Pénzügyi -> Email értesítő -> Beállítás''​ menüpontban először ki kell választani a bizonylat típusát, majd a következő lépesben megadni a paramétereket:​{{ :​szamla_email_beallitas.png?​nolink |}}
     * ''​Művelet'':​ A ''​felvesz''​ jelenti a bizonylat rögzítésekor való automatikus küldést, a ''​nézeget''​ pedig a bizonylat megtekintő ablakból való küldési lehetőséget. Mindkettő kiválasztható.     * ''​Művelet'':​ A ''​felvesz''​ jelenti a bizonylat rögzítésekor való automatikus küldést, a ''​nézeget''​ pedig a bizonylat megtekintő ablakból való küldési lehetőséget. Mindkettő kiválasztható.
     * ''​Email tipus'':​ a partner nyilvántartásban ehhez a típushoz rögzített címre történjen a küldés ​     * ''​Email tipus'':​ a partner nyilvántartásban ehhez a típushoz rögzített címre történjen a küldés ​
Sor 14: Sor 14:
  
 ==== A használata ==== ==== A használata ====
-Helyes beállítások esetén a számla készítésnél megjelent egy ''​E-mail értesítő''​ rész a ''​Partner adatok''​ és a ''​Paraméterek''​ blokk között, a következő elemekkel:+Helyes beállítások esetén a számla készítésnél megjelent egy ''​E-mail értesítő''​ rész a ''​Partner adatok''​ és a ''​Paraméterek''​ blokk között, a következő elemekkel: ​{{ :​szamla_email_form.png?​nolink |}}
   * ''​Értesítő sablon'':​ A beállításokban létrehozott sablon neve   * ''​Értesítő sablon'':​ A beállításokban létrehozott sablon neve
   * ''​Név'':​ az e-mail címzettjének neve   * ''​Név'':​ az e-mail címzettjének neve
szamla_email.txt · Utolsó módosítás: 2017/04/24 13:34 szerkesztette: royal