Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir-faq:support

Támogatás

Az eVIR rendszer használatához magyar nyelvű támogatást biztosítunk előfizetőink részére. A támogatás munkanapokon, munkaidőben vehető igénybe. Elsődleges kommunikációs csatorna az email, ezért a megkereséseket elsősorban az evir@bc.hu címen várjuk.

A beérkezett emailek feldolgozása folyamatosan történik, legkésőbb 72 órán belül mindenféleképpen válaszolunk rá, de a jellemző válaszidő munkaidőben kevesebb, mint 1 óra.

Különleges esetekben telefonon is elérhető a támogatás a +36-20-220-4000 telefonszámon.

Telefonon bejelentve vagy kérve nem végzünk el semmilyen módosítást, javítást, telepítést, stb. ezeket mindenféleképpen írásban az evir@bc.hu címre kell küldeni.

evir-faq/support.txt · Utolsó módosítás: 2020/06/16 13:58 szerkesztette: era