Ez a dokumentum egy előző változata!
szerkesztés alatt
A bevételezés és a kiadás vagy felhasználás adminisztrációja az igények szerint aszinkron, tehát lehetséges utólagosan bevételezni úgy termékeket, hogy azoknak a felhasználását, számlázását, stb már megtörtént.
A rendszer ebből a célból a cikkekhez külön-külön kezeli a bevételezési és a felhasználási-kiadási információkat
Számos forrása lehet a bevételezési informácóknak. Az összevetés szempontjából két fő állapotot különböztetünk meg.
Ha egy termék bekerül egy raktárba, akkor raktáron van.
Vannak speciális raktárak, amelyekbe a be és kikerülés külön bizonylatolva van, és az ottlétük alatt egyúttal a termék a bizonylaton is rajta van. Ebből a szempontból az összevetéskor ezeket mind raktáron levőnek tekintjük.
A továbbiakban a bizonylaton levő termékek nincsenek raktáron.
Általánosan megszokott felhasználás. Ahogy telik az idő itt egyre több termék gyűlik össze.
A fentieken felül előfordulhat, hogy egy termék más bizonylaton van rajta
További esetek is előfordulhatnak, ahol a termék kikerült a látókörünkből, de nem vonhatjuk össze az előső esetekkel.