Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:szallitolevel:szallitolevel_keszites

Szállítólevél készítés

A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet szállítólevelet készíteni.

A bizonylat készítésről általánosságban ezen az oldalon olvashat: Bizonylat készítés

A szállítólevél készítésének lépései:

  1. Szállítólevél készítés elindítása a Szállítólevél
  2. Szállítólevél készítése menüpontra kattintva.
  3. Számlázási cím: A checkbox a partner kiválasztás után jelenik meg! A megadott cím rögzítésre kerül a partner adataihoz.
    A Rendszerbeállítások menüpont Szállítólevél terület Szállító bizonylaton számlázási cím állíthatósága mezőjében beállítható a megjelenítése!
  4. Email értesítő A partner kiválasztása után jelenik meg a mező!
    1. Dátum (Nem módosítható, a rendszer állítja be)
    2. Teljesítés dátuma
    3. Árkategória kiválasztása
  5. Tételek hozzáadásának ismétlése egészen addig, ameddig az összes kívánt tétel szerepel a bizonylaton
  6. | Felvesz | gombra kattintva elkészül a szállítólevél, amiből a beállításokban meghatározott mennyiségű példányokat (eredeti + másolatok) tartalmazó PDF kerül generálásra, melyet a böngésző jelenít meg.
  7. Az elkészült szállítólevél példányokat ki kell nyomtatni, majd a cég ügyviteli folyamatai szerint kezelni.
evir/szallitolevel/szallitolevel_keszites.txt · Utolsó módosítás: 2024/02/26 11:03 szerkesztette: era