Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir-faq:rendeles_modositas

Rendelés módosítás

A rendszerben készített megrendelések alapvetően nem módosíthatóak.

Ennek az az oka, hogy csak ilyen módon garantálható az esetlegesen kinyomtatott vagy elküldött rendelés visszaigazolás és a rendszer adatbázisában levő adatok egyezősége. Nagyon kellemetlen helyzetet eredményezhetne, ha a rendelés teljesítésekor nem azt vagy nem akkor vagy nem annyiért kapná a vevő amiről visszaigazolása van. De mivel teljesen életszerű, hogy a rendelések a rögzítés után változhatnak, ezért támogatjuk a változások rögzíthetőségét, csupán azzal a megkötéssel, hogy új rendelési bizonylatszámmal történjen a régi lezárása mellett. Ennek a folyamatnak a lépései:

  1. Új rendelés rögzítésének elindítása (Rendelések→Vevői→Rendelés készítés).
  2. Nem kell elkezdeni partner kiválasztani, hanem azonnal, első lépésként a | Korábbi rendelések | gombra kell kattintani.
  3. A megjelent listából ki kell választani a módosítani kívánt rendelést, rá kell kattintani.
  4. Betöltődnek a rendelés adatai (partner, tételek, stb.), amit tetszés szerint lehet módosítani, majd a | Tovább | gombra kell kattintani.
  • Megjelenik egy Lezárható bizonylatok rész, ahol be lehet állítani, hogy mi történjen a korábbi rendeléssel. Itt a Lezárás-t kell választani.
  • a | Felvesz | gomb hatására létrejön egy új rendelés a módosított adatokkal, a régi rendelés lezárt állapotba kerül, és ha volt már foglalva termék, akkor az automatikusan az új rendeléshez fog tartozni.

Kapcsolódó oldalak:

evir-faq/rendeles_modositas.txt · Utolsó módosítás: 2023/08/10 14:34 szerkesztette: era