A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet vevői rendelést rögzíteni.
A rendszer külső rendszerrel történő kommunikációja (pl. webshop) is eredményezhet vevői rendelést. A művelet célja, hogy dokumentálja a vevőtől bármilyen kommunikációs csatornán érkezett megrendelést, és erről egy rendelés visszaigazolás bizonylatot generáljon, ami tartalmaz minden olyan adatot, ami a megrendelés körülményeire és tételeire vonatkozik.
ÁFA körön kívüli
: amennyiben a rendelés tételei ne tartalmazzanak ÁFÁ-t.Rendelés hivatkozás
: amennyiben van vevői hivatkozási szám, akkor azt ide lehet rögzíteni. Felkerül a rendelés visszaigazolás pdf bizonylat paraméterei közé.Termék raktárból
gomb használata esetén, a tételek hozzáadása után lehet hivatkozást írni a raktári rendeléshez.Termék beszállítótól
használata esetén, a tételek kiválasztása után beszállítónként, a beszállítói névvel megjelölve jelenik meg a hivatkozási szám mező. Rendelés visszaigazolás
nevű dokumentum, amit a vevőnek lehet eljuttatni. Tartalmazza az összes terméket eladási áron. Ez alapján fog elkészülni a számla is.Rendelés raktárból
nevű dokumentum, ami kvázi egyenértékű egy raktárközi mozgás bizonylattal. Ez alapján lehet a raktárkészletből összekészíteni a termékeket.Beszállítói rendelés
: a szállítónak küldhető megrendelés, ami beszerzési áron tartalmazza a tételeket. Ez lehet majd a raktári bevételezés alapja.
Az elkészült rendeléseket a Rendelések → Vevői → Rendeléslista
menüpontban lehet megtalálni, a rendelések adatait itt lehet megnézni.
Kapcsolódó oldalak: