Számla
A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet számlát készíteni.
A bizonylat készítésről általánosságban ezen az oldalon olvashat:
A normál, legegyszerűbb számla készítésének lépései:
Számla készítés elindítása a Számlázás
Számla készítése menüpontra kattintva.
-
-
-
Dátum (Nem módosítható, a rendszer állítja be)
Fizetési mód kiválasztása
Fizetési határidő (a fizetési módnak megfelelően)
Teljesítés dátuma
Árkategória kiválasztása
-
-
Tételek hozzáadásának ismétlése egészen addig, ameddig az összes kívánt tétel szerepel a bizonylaton.
| Engedmény végösszegből | gombbal a
speciális szolgáltatásként rögzített számla végösszegét százalékosan módosító szolgáltatásokat adhatjuk a tételekhez.
| Felvesz | gombra kattintva elkészül a számla, amelynek első számú eredeti példánya a beállításoktól függően vagy e-mailben kerül elküldésre a partner e-mail címére, vagy a
beállításokban meghatározott mennyiségű példányokat (eredeti + másolatok) tartalmazó PDF kerül generálásra, melyet a böngésző jelenít meg.
Az elkészült számla példányokat ki kell nyomtatni, majd a cég ügyviteli folyamatai szerint kezelni!
A hatályos szabályozás szerint az elkészült, kinyomtatott számlákat nem kötelező aláírással és/vagy pecséttel ellátni, nincs olyan törvény vagy jogszabály, ami előírná ezek kötelező használatát.
Kapcsolódó oldalak: