Emailküldés bizonylatkészítéskor
A megfelelő beállítások elvégzése után, például a számlakészítésnél, vagy bármilyen bizonylat készítésénél:
A
partner kiválasztáskor az email értesítő adatok automatikusan betöltődnek, amennyiben rendelkezésre állnak.
Megjelenik egy Email értesítő
rész a Partner adatok
és a Paraméterek
blokk között, a következő elemekkel:
Értesítő sablon
A bizonylattípushoz létrehozott
email értesítő sablonok közül választhat.
A mező csak akkor látható, ha a bizonylattípushoz több email sablon is rögzítve van.
Ha csak egyetlen egy sablon került rögzítésre az email küldés ugyanúgy működik, de mivel nincs választási lehetőség, ezért a legördülő mező nem látható a felületen.
Név
Az e-mail címzettjének neve.
Email cím
Az e-mail címzettjének e-mail címe.
Értesítő küldése
Ha ez ki van pipálva, akkor küld a rendszer e-mailt.
Email cím módosítása
Ha ez kipipálásra kerül, akkor a rendszer a Név
és Email cím
mezőkben megadott adatokat rögzíti a Partner adatok
részen kiválasztott partnerhez. Ha már volt ott adat, akkor az itt megadott adatok felülírják azokat.
Magát a számlát a szokott módon kell elkészíteni, ahogyan az a
Számla készítése oldalon szerepel. A bizonylat rögzítése után (azaz a
| Felvesz | gomb megnyomását követően), a rögzített bizonylat adatai alapján kerül elküldésre a bizonylat.
Kapcsolódó oldalak: