A rendszer lehetőséget biztosít a számlák (és szinte bármilyen másik bizonylat) e-mailben történő automatizált kiküldésére. Ehhez a funkcionalitáshoz szükség van néhány beállításra, amelyek a következők:
Helyes beállítások esetén a számla készítésnél a partner kiválasztása után megjelenik egy Email értesítő
rész a Partner adatok
és a Paraméterek
blokk között, a következő elemekkel:
Név
Email cím
Értesítő küldése
Email cím módosítása
Név
és Email cím
mezőkben megadott adatokat rögzíti a Partner adatok
részen kiválasztott partnerhez. Ha már volt ott adat, akkor az itt megadott adatok felülírják azokat.
Partner kiválasztásakor az adatok automatikusan betöltődnek, amennyiben rendelkezésre állnak. Magát a számlát a szokott módon kell elkészíteni, ahogyan az a Számla készítés oldalon szerepel. A bizonylat rögzítése után (azaz a Felvesz
gomb megnyomását követően), a rögzített bizonylat adatai alapján kerül elküldésre a bizonylat.
Ha létezik az adott bizonylattípushoz email sablon, akkor bizonylat listából a bizonylatot kiválasztva a navigációs sávban láthatóvá válik az Email küldés gomb.
Erre kattintva érkezik a Bizonylat értesítő email adatai felületre.
Általános email sablon tömeges kiküldésére a Számlázandók → Számlázandók partnerenként menüpont alatt van lehetőség: