Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:penzugy:bizonylat_email_kuldes

Számla, bizonylat küldés e-mailben

Beállítás

A rendszer lehetőséget biztosít a számlák (és szinte bármilyen másik bizonylat) e-mailben történő automatizált kiküldésére. Ehhez a funkcionalitáshoz szükség van néhány beállításra, amelyek a következők:

Email küldés bizonylat készítéskor

Helyes beállítások esetén a számla készítésnél a partner kiválasztása után megjelenik egy Email értesítő rész a Partner adatok és a Paraméterek blokk között, a következő elemekkel:

  • Név
    Az e-mail címzettjének neve.
  • Email cím
    Az e-mail címzettjének e-mail címe.
  • Értesítő küldése
    Ha ez ki van pipálva, akkor küld a rendszer e-mailt.
  • Email cím módosítása
    Ha ez kipipálásra kerül, akkor a rendszer a Név és Email cím mezőkben megadott adatokat rögzíti a Partner adatok részen kiválasztott partnerhez. Ha már volt ott adat, akkor az itt megadott adatok felülírják azokat.

Partner kiválasztásakor az adatok automatikusan betöltődnek, amennyiben rendelkezésre állnak. Magát a számlát a szokott módon kell elkészíteni, ahogyan az a Számla készítés oldalon szerepel. A bizonylat rögzítése után (azaz a Felvesz gomb megnyomását követően), a rögzített bizonylat adatai alapján kerül elküldésre a bizonylat.

Email küldés utólag, listából

Ha létezik az adott bizonylattípushoz email sablon, akkor bizonylat listából a bizonylatot kiválasztva a navigációs sávban láthatóvá válik az Email küldés gomb.


Erre kattintva érkezik a Bizonylat értesítő email adatai felületre.

  • A | Minta | gombra kattintva megjelenik az Értesítő sablon legördülőben kiválasztott email sablon előnézete.
  • A | Küldés | gombra kattintva elküldi az email értesítőt.

Email küldés tömeges bizonylat készítéskor

Általános email sablon tömeges kiküldésére a Számlázandók → Számlázandók partnerenként menüpont alatt van lehetőség:

evir/penzugy/bizonylat_email_kuldes.txt · Utolsó módosítás: 2021/09/06 10:57 szerkesztette: era