Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:szerviz:altalanos

Szerviz

A szerviz modul elsődleges célja a garanciális és nem garanciális javításra átvett saját értékesítésű és idegen forrásból beszerzett termékek szervizfolyamatainak támogatása.

A modul funkciói:

  • Folyamat állapotok kezelése Szerviz folyamatok (állapotok)
  • Státusz kezelése
  • Események rögzítése
  • Saját ráfordítások kezelése
  • Munkalapok kezelése
  • Csatolt dokumentumok kezelése
  • Műveletek naplózása

Maga a folyamat a javítandó termék átvételével kezdődik, amit a Szerviz→Javításra átvétel menüpontban lehet megtenni.

A megadandó adatok:

  • Vevő neve: partner kiválasztása a partnerek közül
  • Állapot: választandó a legördülő menüből
  • Státusz: átvételkor ez javasoltan rendezetlen legyen
  • Javítás jellege: garanciális vagy fizető javítás választása
  • Várható elkészülés: megadható a dátum, amikorra várható a javított állapot
  • Cikkszám: tőlünk vásárolt termék esetén kitölthető
  • Megnevezés: a termék megnevezése
  • Gyáriszám: a termék egyedi azonosítója
  • Bejelentett hiba: a hiba leírása
  • Átvett tartozékok: a készülékkel együtt átvett tartozékok felsorolása
  • Külalak, Állapot: a külalakkal, állapottal kapcsolatos feljegyzések
  • Megállapított hiba: ezt majd később a szervizes tölti ki, ha sikerült megállapítania
  • Elvégzett javítás: szintén a szervizes tölti ki a javítás után
  • Termék info: saját termék esetén a lehetőség van a számla tételek közül kikeresni a terméket
  • Külső szerviz neve: megadható a külső szerviz. Saját termék esetén a beszerzési forrást tünteti fel a rendszer
  • Megjegyzés: bármilyen megjegyzés helye

Az adatok rögzítése után a munka nézetéből van lehetőség átvételi dokumentum (pdf) generálására. A PDF-et szerkeszteni a PDF Markup Language segítségével lehet. Ugyan innen a munka nézetből van lehetőség további funkciók elérésére:

  • Esemény: itt van lehetőség státuszt váltani, folyamat állapotot váltani, ráfordított munkaórát megadni. Fontos információ, hogy egy-egy eseménynél az ott megadott munkaórákat a rendszer összesíti, és a munka nézetben az összesített munkaórát tünteti fel.
  • Munkalap: a termék javításához munkalapot lehet készíteni, a javításhoz felhasznált alkatrészeket, munkadíjakat így lehet a szervizeseményhez társítani.
  • Dokumentum: a rendszer dokumentumkezelő moduljának segítségével bármilyen szükséges dokumentumot lehet hozzárendelni (pl. a külső szerviz scannelt munkalapja, fotó a sérülésről, stb.)
evir/szerviz/altalanos.txt · Utolsó módosítás: 2020/11/17 16:05 szerkesztette: era