A szerviz modul elsődleges célja a garanciális és nem garanciális javításra átvett saját értékesítésű és idegen forrásból beszerzett termékek szervizfolyamatainak támogatása.
A modul funkciói:
Maga a folyamat a javítandó termék átvételével kezdődik, amit a Szerviz→Javításra átvétel
menüpontban lehet megtenni.
A megadandó adatok:
Vevő neve
: partner kiválasztása a partnerek közülÁllapot
: választandó a legördülő menübőlStátusz
: átvételkor ez javasoltan rendezetlen
legyenJavítás jellege
: garanciális vagy fizető javítás választásaVárható elkészülés
: megadható a dátum, amikorra várható a javított állapotCikkszám
: tőlünk vásárolt termék esetén kitölthetőMegnevezés
: a termék megnevezéseGyáriszám
: a termék egyedi azonosítójaBejelentett hiba
: a hiba leírásaÁtvett tartozékok
: a készülékkel együtt átvett tartozékok felsorolásaKülalak, Állapot
: a külalakkal, állapottal kapcsolatos feljegyzésekMegállapított hiba
: ezt majd később a szervizes tölti ki, ha sikerült megállapítaniaElvégzett javítás
: szintén a szervizes tölti ki a javítás utánTermék info
: saját termék esetén a lehetőség van a számla tételek közül kikeresni a terméketKülső szerviz neve
: megadható a külső szerviz. Saját termék esetén a beszerzési forrást tünteti fel a rendszerMegjegyzés
: bármilyen megjegyzés helyeAz adatok rögzítése után a munka nézetéből van lehetőség átvételi dokumentum (pdf) generálására. A PDF-et szerkeszteni a PDF Markup Language segítségével lehet. Ugyan innen a munka nézetből van lehetőség további funkciók elérésére:
Esemény
: itt van lehetőség státuszt váltani, folyamat állapotot váltani, ráfordított munkaórát megadni. Fontos információ, hogy egy-egy eseménynél az ott megadott munkaórákat a rendszer összesíti, és a munka nézetben az összesített munkaórát tünteti fel.Munkalap
: a termék javításához munkalapot lehet készíteni, a javításhoz felhasznált alkatrészeket, munkadíjakat így lehet a szervizeseményhez társítani.Dokumentum
: a rendszer dokumentumkezelő moduljának segítségével bármilyen szükséges dokumentumot lehet hozzárendelni (pl. a külső szerviz scannelt munkalapja, fotó a sérülésről, stb.)