evir:tms:public_beallitas
TMS Public beállítás
Az eVIR rendszer TMS feladatkezelőjének ügyfél általi kezeléséhez a következő beállítások szükségesek:
- Telepíteni kell a public_web modult
- Az üzemeltetőnek be kell állítani a setup.pm-ben a hozzáférési jogosultságokat. Normál esetben ezek:
create => 'everybody OR creator', read => 'everybody OR client', mail =>"intezo OR client", comment =>"everybody", modify =>"everybody", client => "client", Valamint: webshop_file_cgi=>'public.cgi',
- A
Rendszer→Beállítások→Beállítások
részen aÚj taszk létrehozásánál alapértelmezett munkacsoport
beállításánál kiválasztani, hogy melyik legyen az a munkacsoport, akinek létre tud hozni feladatot az ügyfél - A
Public web→Beállítás→Public web felület
menüben a kinézettel kapcsolatos beállításokat megcsinálni (logo, stb.), Legalább azUj ticket
,Ticket lista
ésLogin oldal
elemeket be kell tenni valamelyik részbe.
A rendszer ezen felülete ezután elérhető ugyan azon a címen, mint a rendszer, csak az URL végén az index.cgi
-t kell lecserélni public.cgi
-re.
Hozzáférés engedélyezése ügyfélnek:
Public web→Felhasználók→Új felhasználó
menüben kell létrehozni a fiókot. Ami fontos:- Értelemszerűen a név, email, jelszavas mezők kitöltése
- Legyen kipipálva a
Megerősítve
- Legyen kipipálva a #p01 és #t01 jogosultság
- Legyen partner hozzárendelve a fiókhoz
Ezt követően a felhasználóhoz rendelt céghez tartozó taszkokat láthatja a felületen.
evir/tms/public_beallitas.txt · Utolsó módosítás: szerkesztette: era