Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:tms:public_beallitas

TMS Public beállítás

Az eVIR rendszer TMS feladatkezelőjének ügyfél általi kezeléséhez a következő beállítások szükségesek:

  • Telepíteni kell a public_web modult
  • Az üzemeltetőnek be kell állítani a setup.pm-ben a hozzáférési jogosultságokat. Normál esetben ezek:
    create  => 'everybody OR creator',
    read    => 'everybody OR client',
    mail    =>"intezo OR client",
    comment =>"everybody",
    modify  =>"everybody",
    client => "client",
    
    Valamint:
    webshop_file_cgi=>'public.cgi',
  • A Rendszer→Beállítások→Beállítások részen a Új taszk létrehozásánál alapértelmezett munkacsoport beállításánál kiválasztani, hogy melyik legyen az a munkacsoport, akinek létre tud hozni feladatot az ügyfél
  • A Public web→Beállítás→Public web felület menüben a kinézettel kapcsolatos beállításokat megcsinálni (logo, stb.), Legalább az Uj ticket, Ticket lista és Login oldal elemeket be kell tenni valamelyik részbe.

A rendszer ezen felülete ezután elérhető ugyan azon a címen, mint a rendszer, csak az URL végén az index.cgi-t kell lecserélni public.cgi-re. Hozzáférés engedélyezése ügyfélnek:

  • Public web→Felhasználók→Új felhasználó menüben kell létrehozni a fiókot. Ami fontos:
    • Értelemszerűen a név, email, jelszavas mezők kitöltése
    • Legyen kipipálva a Megerősítve
    • Legyen kipipálva a #p01 és #t01 jogosultság
    • Legyen partner hozzárendelve a fiókhoz

Ezt követően a felhasználóhoz rendelt céghez tartozó taszkokat láthatja a felületen.

evir/tms/public_beallitas.txt · Utolsó módosítás: 2020/06/19 21:27 szerkesztette: era