Tartalomjegyzék

Pénztárbizonylat

A PénzügyPénztár → Új pénztárbizonylat menüpont alatt lehet új pénztárbizonylatot, pénztárbizonylat tételeket és pénzügyi elszámolást rögzíteni.


Bizonylat rögzítése

  1. Paraméterek megadása:
    • Pénztár
      A legördülőből ki kell választani a pénztárat is, aminek az éppen aktuális egyenlege szerepel a pénztár neve mellett.
    • Partner adatok megadása.
    • Befizető/Vevő neve
      A befizető személy neve.
    • Dátum
  2. | Bizonylat rögzítése | gombra kattintva elkészül egy bizonylat, amire tételeket (tranzakciókat) lehet rögzíteni. Ennek a bizonylatnak még nincs száma, nem elkészült végleges pénztárbizonylat, csupán annak a kezdete.

Amikor elindul a folyamat és megadjuk a partner adatokat, akkor még nem dől el, hogy bevételi vagy kiadási bizonylatot hozunk létre, ezt majd a rendszer fogja meghatározni a bizonylaton szereplő tételek alapján.

Ezen a ponton szétválnak a folyamatok:


Tétel rögzítése

  1. Tételek
    Ha egy mindentől független tételt szeretnénk rögzíteni (pl. vásárlási előleg kiadása), akkor a tételeknél a legördülőből a Kifizetés-t kell választani, majd mellé beírni az összeget, a Szöveg mezőbe pedig a bizonylaton feltüntetendő információt.
  2. | Tétel rögzítése | gomb tárolja ezt az információt. Ha nem szeretnénk további tételeket felvinni, akkor a Nyomtatás és lezárás gomb hatására létrejön a bizonylat, megkapja a sorszámát, és a rendszer legenerálja a PDF formátumú dokumentumot.

Elszámolandó számla, egyéb tétel kiválasztása

Ha egy vevői vagy szállítói számlához szeretnénk bizonylatot készíteni, akkor a bizonylat fejléc adatainak megadását követően a tételek részben megjelenő gombokat kell használni:


Pénzügyi elszámolás


Nyomtatás és lezárás

Kapcsolódó oldalak: