Mielőtt bármilyen műveletet végrehajtanánk a termékekkel szükséges azok raktári bevételezése. A rendszer kétféle bizonylat alapján tudja ezt megtenni: a szállító számlája, vagy a szállító szállítólevele alapján. A két bevételezés között az az alapvető különbség, hogy a szállítólevélen történt bevételezést követően a rendszer várja a számlával történő bevételezést is, azaz tisztában van vele, hogy a terméket a szállító még nem számlázta ki. Tipikusan a számla alapján történő bevételezést használják ügyfeleink, ez az egyszerűbb metódus.
A raktári bevételezés is a Bizonylat készítés oldalon leírtakhoz nagyon hasonló módon történik:
Raktár→Bevételezés szállítólevélről
vagy a Raktár→Bevételezés számláról
menüpontbanÁfakörön kívüli bevételezés
kipipálásaFelvesz
gomb hatására elkészül a bevételezés. Erről is generálhat a rendszer PDF dokumentumot, de kikapcsolható a beállításokban. Azt szoktuk javasolni, hogy a bevételezési bizonylat számát írják rá a szállítói számlára, ilyen módon összekapcsolva a kettőt, valamint jelezve, hogy már megtörtént a bevételezés.Természetesen a rendszer figyel a számlaszámokra: ugyanattól a partnertől nem enged kétszer ugyanolyan számlaszámmal történő bevételezést. pluginsplugins A rendszer beállításaitól függően a bevételezés végén a szállítói számla adatai importálásra kerülhetnek a pénzügyi számla nyilvántartásba.
Kapcsolódó oldalak: