evir:szallitolevel:szallitolevel_keszites
Szállítólevél készítés
A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet szállítólevelet készíteni.
A bizonylat készítésről általánosságban ezen az oldalon olvashat: Bizonylat készítés
A szállítólevél készítésének lépései:
- Szállítólevél készítés elindítása a Szállítólevél
- Szállítólevél készítése menüpontra kattintva.
- Számlázási cím: A checkbox a partner kiválasztás után jelenik meg! A megadott cím rögzítésre kerül a partner adataihoz.
ARendszerbeállítások
menüpontSzállítólevél
terület Szállító bizonylaton számlázási cím állíthatósága mezőjében ki- és bekapcsolható a számlázási cím megadási lehetőségének megjelenítése! - Email értesítő A partner kiválasztása után jelenik meg a mező!
-
- Dátum (Nem módosítható, a rendszer állítja be)
- Teljesítés dátuma
- Árkategória kiválasztása
- Tételek hozzáadásának ismétlése egészen addig, ameddig az összes kívánt tétel szerepel a bizonylaton
- | Felvesz | gombra kattintva elkészül a szállítólevél, amiből a beállításokban meghatározott mennyiségű példányokat (eredeti + másolatok) tartalmazó PDF kerül generálásra, melyet a böngésző jelenít meg.
- Az elkészült szállítólevél példányokat ki kell nyomtatni, majd a cég ügyviteli folyamatai szerint kezelni.
evir/szallitolevel/szallitolevel_keszites.txt · Utolsó módosítás: szerkesztette: era