Szállítólevél készítés
A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet szállítólevelet készíteni.
A bizonylat készítésről általánosságban ezen az oldalon olvashat: Bizonylat készítés
A szállítólevél készítésének lépései:
Szállítólevél készítés elindítása a Szállítólevél
Szállítólevél készítése menüpontra kattintva.
-
Számlázási cím: A checkbox a partner kiválasztás után jelenik meg! A megadott cím rögzítésre kerül a partner adataihoz.
A
Rendszerbeállítások
menüpont
Szállítólevél
terület
Szállító bizonylaton számlázási cím állíthatósága mezőjében ki- és bekapcsolható a számlázási cím megadási lehetőségének megjelenítése!
-
-
Dátum (Nem módosítható, a rendszer állítja be)
Teljesítés dátuma
-
-
Tételek hozzáadásának ismétlése egészen addig, ameddig az összes kívánt tétel szerepel a bizonylaton
| Felvesz | gombra kattintva elkészül a szállítólevél, amiből a
beállításokban meghatározott mennyiségű példányokat (eredeti + másolatok) tartalmazó
PDF kerül generálásra, melyet a böngésző jelenít meg.
Az elkészült szállítólevél példányokat ki kell nyomtatni, majd a cég ügyviteli folyamatai szerint kezelni.