evir:szamlazas:szamla
Számla
A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet számlát készíteni.
A bizonylat készítésről általánosságban ezen az oldalon olvashat:
A normál, legegyszerűbb számla készítésének lépései:
- Számla készítés elindítása a Számlázás
- Számla készítése menüpontra kattintva.
- Email értesítő A partner kiválasztása után jelenik meg a mező!
-
- Dátum (Nem módosítható, a rendszer állítja be)
- Fizetési mód kiválasztása
- Fizetési határidő (a fizetési módnak megfelelően)
- Teljesítés dátuma
- Árkategória kiválasztása
- Bizonylatkép: A PDF sablonok közé rögzített számlaképek közül lehet választani.
A rendszerbeállításokban beállítható az egyedi számlakép használata.
- Tételek hozzáadásának ismétlése egészen addig, ameddig az összes kívánt tétel szerepel a bizonylaton.
- | Engedmény végösszegből | gombbal a speciális szolgáltatásként rögzített számla végösszegét százalékosan módosító szolgáltatásokat adhatjuk a tételekhez.
- | Felvesz | gombra kattintva elkészül a számla, amelynek első számú eredeti példánya a beállításoktól függően vagy e-mailben kerül elküldésre a partner e-mail címére, vagy a beállításokban meghatározott mennyiségű példányokat (eredeti + másolatok) tartalmazó PDF kerül generálásra, melyet a böngésző jelenít meg.
Az elkészült számla példányokat ki kell nyomtatni, majd a cég ügyviteli folyamatai szerint kezelni!
A hatályos szabályozás szerint az elkészült, kinyomtatott számlákat nem kötelező aláírással és/vagy pecséttel ellátni, nincs olyan törvény vagy jogszabály, ami előírná ezek kötelező használatát.
Kapcsolódó oldalak:
evir/szamlazas/szamla.txt · Utolsó módosítás: szerkesztette: era