Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


evir:szamlazas:szamla

Ez a dokumentum egy előző változata!


Számla

A rendszerrel az adatbázisban található adatok alapján lehet számlát készíteni.

A bizonylat készítésről általánosságban ezen az oldalon olvashat:

A normál, legegyszerűbb számla készítésének lépései:

  1. Számla készítés elindítása a Számlázás
  2. Számla készítése menüpontra kattintva.
  3. Email értesítő A partner kiválasztása után jelenik meg a mező!
    1. Dátum (Nem módosítható, a rendszer állítja be)
    2. Fizetési mód kiválasztása
    3. Fizetési határidő (a fizetési módnak megfelelően)
    4. Teljesítés dátuma
    5. Árkategória kiválasztása
  4. Tételek hozzáadásának ismétlése egészen addig, ameddig az összes kívánt tétel szerepel a bizonylaton.
    • | Engedmény végösszegből | gombbal a speciális szolgáltatásként rögzített számla végösszegét százalékosan módosító szolgáltatásokat adhatjuk a tételekhez.
  5. | Felvesz | gombra kattintva elkészül a számla, amelynek első számú eredeti példánya a beállításoktól függően vagy e-mailben kerül elküldésre a partner e-mail címére, vagy a beállításokban meghatározott mennyiségű példányokat (eredeti + másolatok) tartalmazó PDF kerül generálásra, melyet a böngésző jelenít meg.

Az elkészült számla példányokat ki kell nyomtatni, majd a cég ügyviteli folyamatai szerint kezelni!
A hatályos szabályozás szerint az elkészült, kinyomtatott számlákat nem kötelező aláírással és/vagy pecséttel ellátni, nincs olyan törvény vagy jogszabály, ami előírná ezek kötelező használatát.






Kapcsolódó oldalak:

evir/szamlazas/szamla.1690889989.txt.gz · Utolsó módosítás: 2023/08/01 13:39 szerkesztette: era